Merk : Ministerie van DefensieBureau : STEAM
Voor de werving van nieuwe piloten voor o.a. de F-35 (JSF) maakten we een tv-commercial met bijbehorende tag-on!
Vlieger Commercial
Tag-on NH-90
Aankomende dinsdag is het zover: De eerste aflevering van The Ultimate Forces Challenge op Insight.tv.
Vandaag zijn we voor de Staatsloterij iets heel tofs aan het doen in het centrum van Amsterdam.
Van 15 juni tot 06 juli zijn wij met ruim 100 man naar Bali geweest om het nieuwe format de ‘Photonis Ultimate Forces Challenge’ te draaien.
Samen met Steam hebben we net een mooie campagne afgerond voor het ministerie van Defensie.
Na het succesvolle 1e seizoen van Power & kunnen we melden dat we inmiddels met de productie van serie 2 zijn begonnen!
Jawel, vanaf 15 september gaan wij verhuizen! Na bijna 4 jaar in Almere te hebben gebivakkeerd hebben we nu gekozen voor een stulpje...
Vanaf 1 september 2016 hebben wij officieel een nieuwe huisstijl. Hier en daar hebben we de kenmerken al op de oude site en Facebook laten zien
Vanaf 30 juli wordt het 1e seizoen van Drekwerk herhaald op de late zaterdagavond van SBS6.
Vanaf september 2016 op Insight, het door KIEM geproduceerde ‘7 Days’!
Voor het Noord-Hollandse waterbedrijf PWN hebben wij afgelopen zomer 8 films gemaakt omtrent drinkwater, met als thema ‘Tap is top’.
Voor SBS6 hebben wij de afgelopen maanden een flink aantal undercoveroperaties uitgevoerd voor het nieuwe programma ‘Smerige Zaken’ met Rob Geus.