Over kiem

KIEM heeft zich in het korte bestaan ontwikkeld tot een ‘allround content bedrijf’. Een prachtige omschrijving, maar het betekent niet veel meer dan dat we 24/7, vol overgave, bezig zijn met het vertellen van videoverhalen. We bedenken en produceren televisieprogramma’s, branded content en commercials, waarbij ‘krachtige storytelling voor ons net zo vanzelfsprekend is als ‘mooie beelden’. Wij geloven, en best wel hardnekkig, dat het bij het vertellen van een verhaal draait om oprechtheid en echte emoties. Misschien is het wel onze achtergrond in de televisiewereld waardoor we overtuigd zijn dat blijdschap, verdriet, passie en ontroering essentieel zijn voor een goed te vertellen verhaal. En met dit als uitgangspunt maakt het dus ook helemaal niets uit of het gaat om een commercial van 30 seconden, een serie televisieprogramma's van een half uur of mini-documentaires voor social media! We doen het met evenveel liefde!

Video is ‘here to stay’ maar er is helaas veel kaf tussen het koren. De ervaring leert dat er aan klantzijde veel behoefte is aan duidelijkheid in wat er geproduceerd wordt. Om hier gehoor aan te geven gieten we het concept daarom regelmatig in een ‘format’, een sjabloon voor (meerdere stuks) content. Vaak resulteert dit in een complete serie van video’s, waarbij kwaliteit en kwantiteit hand in hand gaan. Door de ervaring van efficiënt produceren hebben we namelijk aangetoond uitstekend in staat te zijn om de kosten binnen de perken te houden!

Zodoende hebben we inmiddels een portfolio opgebouwd met werk voor verschillende internationale partijen waarbij we regelmatig leunen op ons mondiale netwerk van creatievelingen. 

KIEM heeft slecht een enkel doel: Mooie, krachtige (video)verhalen vertellen, oprecht en vol passie!